Hoe werkt het

Bestellen   Bezorgen   Betalen   Retourneren   Account

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘Voeg toe’ om je product toe te voegen aan je winkelwagen of ‘Bestel direct’ om direct naar de kassa te gaan.

Stap 2

Klik op ‘Bestel’, rechtsboven in de site, of op de ‘Bestel’ knop in je winkelwagen om naar de kassa te gaan.

Stap 3
Voer je adres gegevens in
Verzendwijze
Primawijn rekent geen bezorgkosten! Onze bestellingen worden door Transmission verzorgd en in normale gevallen binnen 72 uur geleverd. Vind de chauffeur niemand aamwezig dan laat hij een briefje achter en kan er een afspraak gemaakt worden voor een tweede levering.
Adresgegevens
Je kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling zijn. Indien de bestelling op een ander adres dan het factuur adres afgeleverd moet worden, klik dan op het vakje voor alternatief verzendadres. Vul de gegevens in en ga door naar de betaalmethodes.

Stap 4
Betaal de bestelling door een van de betaalmethodes te kiezen.

 

Stap 5
Bij internet betalingen kun je kiezen uit iDeal, Credit Card. Kies de gewenste betaalmethode en volg de aanwijzingen.

Stap 6
Gereed. Na invullen van alle gegevens voor jouw internetbetaling is de bestelling afgerond en verzonden. Je ontvangt een email met de bevestiging van de bestelling en informatie over de bezorging.

Onze bestellingen worden bezorgd door Transmission.
Indien de bestelling niet afgeleverd kan worden krijgt u een briefje in de bus met een telefoonnummer om een afspraak te maken voor een tweede levering. Voor vragen over de bezorging kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@primawijn.nl

Je kunt bij Primawijn op één van de volgende manieren betalen:

Credit Card (Visa en MasterCard)
Je kunt jouw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL connectie veilig invoeren en wij zorgen samen met de creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

iDeal
Bij deze betaalmethode kun je direct de betaling afhandelen via jouw eigen bank. Je rekent af in een jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Retourneren

Controleer altijd of het artikel dat je ontvangt hetzelfde is dat je besteld hebt. Mocht je per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retour sturen, inclusief factuur. Om te achterhalen waarom je een ander artikel hebt ontvangen, is het belangrijk dat je op de factuur aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen. Indien je niet tevreden bent met het artikel kan je dit retourneren vergezeld van de originele factuur/pakbon en in een deugdelijke verpakking. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel naar: Primawijn, Valkenburgerweg 44, 6361 EC te Nuth.

Account

Als je bij Primawijn bestelt kan dat via een eigen account. In jouw account zijn onder andere je naam, adresgegevens, e-mailadres en je bestelgeschiedenins opgeslagen. Ook kun je hier aangeven of je onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. De toegang tot jouw account is beveiligd met een door jou gekozen wachtwoord.
Wachtwoord
In het account login scherm kun je ook je vergeten wachtwoord opvragen. Vul hier je e-mailadres in en binnen enkele seconden ontvang je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op die link om een nieuw wachtwoord op te geven.
Wijziging gegevens
Je kunt zelf in je account alle gegevens (waaronder e-mailadres en wachtwoord) wijzigen. Tevens kunt je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven. Houdt er rekening mee dat eventuele betalingsherinneringen naar het laatst gebruikte factuuradres verstuurd worden.

 

 

Bezorgen

 

Bestellen

Betalen

prijedwinefoodr